Tuesday, February 26, 2013

Hujan!!

Assalamualaikum..haiii!!
Huarrggghhhhh..menggeliat sikit..hihi..cuaca yang agak 'lemau'..yup..kenapa saya kata lemau??gelap jer..pastu sesekali hujan lebat.bukan slow ye,lebat..sejuk..rasa nak membungkuskan diri dalam selimut.;p
Tapi apakan daya..mana laa boleh kan.takmo laa jadi pemalas.walaupun orang kata,best je surirumah boleh baring2 bagai..hahahahhhh!!!tak pernah wehhh..ada masanya nak duduk sekejap pun tak dapat..;(
Actually semalam anak2 ponteng sekolah.sehari je pun..saje mengikut papanye ke kl..ada urusan sikit..haha..berani memontengkan anak sekolah ye mama!!ampun..bukannye selalu.dan insyaAllah takkan selalu..ada masa2 yang betul2 perlu saje..kami bertolak ke kl petang ahad;lepas abg am balik sekolah.then petang isnin balik ke pangkal jalan..dengan hujan lebat plus ribut petir..ya Allah..
And alhamdulillah..perjalanan kami dipermudahkan..then baca status kengkawan di Paka,hujan jugak..
Eh,musim hujan ke??ermmm..tak kisah laa musim apa pun,kita hanya menumpang dimuka bumi..sedar diri masing2..huhu..jadi,redha dengan segala ketentuanNya..;)
Ok laa ye..lenkali sambung sembang kosong..

Bye!

Oppsss..pic sekadar selingan..selalu bila ada cahaya matahari,bunga kembang sepuluh ni akan berkembang pkul 10 pagi tau..dah ni asyik hujan,harini tak berkembang langsung..;(

No comments:

Post a Comment