Monday, February 18, 2013

Isnin sudaaa...

Hai assalamualaikum...
Salam isnin untuk semua..monday blues ke korang??huhu..takmo blues2 laa kawan2..semangat!!!;)
Ada jugak yang baru mula keje setelah seminggu bercuti raya cina..boss cina,staff harus laa cuti sama kennssss!!haha..

Pagi ni mendung dan hujan sekali sekala..lemau skit laa bila cuaca macam nih..asyik menguap..huwarghhh!!!(mengeliat ntah dah kali keberapa)..haha..
Tapi..tapi..lemau2 pun tugasan harian tetap berjalan lancar..ni hah baru balik amik si anak teruna mengaji al-quran..pastu ke stesen minyak(yg ada penjaga pam sbb saya tak pandai isi minyak sendiri..;p)
Minyak keta dh tinggal 1 bar..no..no..no..saya takkan kemana2 dengan jumlah minyak yg sebanyak itu..tak confident langsung..en hubby dh berapa kali cakap..kalo 1 bar tu,u ke dungun pun sampai mama..huhu..sediakan payung sebelum hujan darling!!!;p

Ok laa semua..lenkali cerita lagi..kat bawah ni gambar apam pisang kegemaran saya untuk breakfast saya harini..opsss..beli sahajer..

Bye!!

2 comments:

  1. Salam Shida..sedapnya apam pisang,bau wanginya sampai sini dah (^_^)

    ReplyDelete
  2. Wsalam azatie..hihi..memang wangi dan sgt sedap..meh sini kalo nk rasa.yg ni beli kat gerai seorang akak yg mmg pandai wat kueh..;)

    ReplyDelete